martes, 10 de enero de 2012

Canciones Infantiles

Al pasar la barca










Al pasar la barca,
me dijo el barquero:
las niñas bonitas
no pagan dinero.

Al volver la barca
me volvió a decir:
las niñas bonitas
no pagan aquí.

Yo no soy bonita
ni lo quiero ser.
Las niñas bonitas
se echan a perder.

Como soy tan fea
yo lo pagaré.
Arriba la barca
de Santa Isabel
 
 
Al corro de la patata
 Al corro de la patata,
Comeremos ensalada,
como comen los señores,
naranjitas y limones
achupe, achupe,
sentadita me quedé
 

Antón Piruleroo


Antón,
Antón,
Antón Pirulero
cada cual
cada cual que atienda a su juego
y el que no lo atienda
pagará,
pagará una prenda
 

El Barquito Chiquitito


Había una vez un barquito chiquitito, (bis)
que no sabia, que no podía, que no podía navegar,
pasaron un, dos, tres,
cuatro , cinco, seis semanas,
pasaron un, dos, tres,
cuatro, cinco, seis semanas,
y aquel barquito y aquel barquito
y aquel barquito navegó.

y si esta historia, parece corta,
volveremos, volveremos, a empezar,
había una vez un barquito chiquitito (bis)
que no sabia, que no podía, que no podio, navegar.....
etc
 
Cançó dels amics
 
Un amic amb la mà dreta,
el saludo amb la mà esquerra
junts ens belluguem i li faig dos petons al nas.

Caminem, les mans enllaçades

caminem, i el cul remenem!

una volta cap aquí,

una volta cap allà,
li abraço ben fort



Bon día
Bon dia, bon dia!
bon dia al dematí!
La lluna s'amaga
i al sol deixa sortir.
Bon dia, bon dia!
bon dia al dematí!
Fem fora la mandra
i saltem corrents del llit.

Bon dia, bon dia!
bon dia al dematí!
Bon dia a tothom,
bon dia jo us vull dir.
Bon dia, bon dia!
bon dia al dematí!
El gall ja ha cantat,
i el dia ha començat.

A-Bon dia
B-bon dia!
A-Bon dia a tothom.
B-Bon dia
A-bon dia!
B-Bon dia a tothom.

A-Bon dia
B-bon dia!
A-Bon dia a tothom.
B-Bon dia
A-bon dia!
B-Bon dia a tothom.

Bon dia a tothom.
Bon diaaaaaaaa!
BON DIA!!


Pastoret, d'on véns?

(la música és la mateixa del gegant del pi: mi fa sol mi do, fa mi re re do re mi do,
 mi fa sol mi do, fa mi re re re mi do)

pastoret, d'on véns?
de la muntanya, de la muntanya.
pastoret, d'on véns?
de la muntanya de veure el temps!
i quin temps hi fa?
plou i neva, plou i neva.
i quin temps hi fa?
plou i neva i nevarà

No hay comentarios:

Publicar un comentario